livemylifeasida

Home Sweet Home

Publicerad 2013-07-11 15:36:38 i Allmänt,

Nu är jag tillbaka efter 3 veckor i Kalifornien:) Har varit helt otroligt roligt. Jag har träffat massor med nya människor och varit i värmen. Så skönt! Har lite jetlag så har varit uppe på nätterna o sen på dagarna är jag jätte trött... roligt:D Jag kommer att laga upp bilder men troligtvis inte idag men kanske imorgon:) För idag kommer Heidi och Linn hit övernatt så då ska jag vara med dom:D Idag har jag packat upp och städat rummet och int så myki annat. Men ha det skönt o så ska jag försöka laga upp lite bilder imoron:)
 
Tänker bara laga en tråkig bild till er nu... Men imoron sen lite intressantare bilder:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är en flicka från Vasa på 13 vårar. På fritiden spelar ja gärna fotboll, lyssnar på musik, lagar mat, bakar och är med kompisar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela