livemylifeasida

Mitt påsklov

Publicerad 2012-04-10 15:10:22 i Allmänt,

Hej, jag har inte bloggat på länge eftersom jag inte har hunnit. Mitt påsklov har varit bra. På fredaa va jag hemma, på lördaa for vi till Tammerfors på dop, namnet blev Lumi Helmi Linnea. Sen hade vi tänkt fara till Esbo till kusinerna men de blev sjuka så vi for istället till Ikaalisten kylpylä och var där en natt och sen på söndag körde vi hem till Vasa. Och idaa har det varit första skoldagen efter påsklovet, och nog skulle man ju hellre ha varit hemma än i skolan. Och nu ska ja sluta fö annars så blir det så långt. Hoppas det inte blev för mycket;)

Tog med dator kameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är en flicka från Vasa på 13 vårar. På fritiden spelar ja gärna fotboll, lyssnar på musik, lagar mat, bakar och är med kompisar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela