livemylifeasida

Heidi här hej!

Publicerad 2012-06-14 22:08:52 i Allmänt,

Heej! de e jag heidi som gäst bloggar åt ida!
Ida o linn e här övernatt o dom håller på med ett spel på linns telefon!
så ja bloggar lite;)

Ida och linn är jätte snälla,roliga,fina,litsamma,helt enkelt bäst:)
så här får ni telefon bilder på ida och linn!






































ja här va lite bilder! men mest av ida för jag hade int nästan nå bilder på linn på telefonen!
Och de e lite dåli kvalite för att de e min telefon kamera:)

ja bjuder ännu tvä bilder på mej som jag int har några kommentarer till!



ha de bra! Puss<3 // heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är en flicka från Vasa på 13 vårar. På fritiden spelar ja gärna fotboll, lyssnar på musik, lagar mat, bakar och är med kompisar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela