livemylifeasida

SOMMARLOV!!!

Publicerad 2012-06-02 21:51:42 i Allmänt,

Äntligen sommarlov!:) Har haft skolavslutning idag och 7:an är avklarad. Betyget var jag ganska nöjd med, fick också ett stipendium. Jag var och åt med familjen i en indisk restaurang efter skolavslutningen och då jag kom hem började jag städa eftersom det skulle komma nå gäster till oss.
Är så jätte glad av att det är sommarlov nu och hoppas att sommaren 2012 kommer vara den bästa sommaren hittills! Jag hoppas bara att det skulle vara bättre väder för det känns inte riktit som att det skulle vara sommar nu:( Men det blir väll bättre:)
Ha det bra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är en flicka från Vasa på 13 vårar. På fritiden spelar ja gärna fotboll, lyssnar på musik, lagar mat, bakar och är med kompisar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela