livemylifeasida

14 år :D

Publicerad 2012-05-12 20:20:10 i Allmänt,

Idag har varit en riktit bra dag:) Vaknade av att mamma, pappa och Alex kom och sjöng för mej och fick en stereo:) O lite godis, hehe ;) For sedan iväg på träning som var riktit rolit. Och i slutet av träningen bjöd Linn på kladdkaka åt hela laget eftersom jag fyller idag och Anna på måndag. Tack Linn!:) Sen då ja kom hem började det att komma gäster på släktkalas. Och fick massor av fina presenter:) Och på kvällen kom Heidi hit en stund, och vi pratade lyssnade på musik och hade kuul!
Ska ännu sejja att typ alla mina bilder på bloggen är tagna med dator kameran eftersom jag inte har en egen kamera:) hehe;) Så de e därför de e så dålig kvalitee på bilderna
En lite dålig bild på min nya stereo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är en flicka från Vasa på 13 vårar. På fritiden spelar ja gärna fotboll, lyssnar på musik, lagar mat, bakar och är med kompisar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela