livemylifeasida

3 April

Publicerad 2013-04-03 17:35:04 i Allmänt,

Har inte bloggat på några dagar nu men har gjort ett löfte med Heidi och Lotta om att vi ska skriva i våra bloggar i en hel vecka varje dag:) Ska se om vi alla håller det:) Idag har jag förstås varit i skolan som är ganska tråkit som ni alla kanske vet. Efter skolan for jag till Lotta med Heidi och vi hade kul som vanligt:) Nu pratar jag med Heidi på Skype, hej Heidi jag vet att du läser det här! Har också sett på en serie ikväll som jag har börjat se på som är riktigt bra. Läxor ska ännu också måsta göras ikväll så det är väl mest det jag har att säga. Bye bye:)
 
Bara för att jag inte har nå bra bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är en flicka från Vasa på 13 vårar. På fritiden spelar ja gärna fotboll, lyssnar på musik, lagar mat, bakar och är med kompisar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela