livemylifeasida

:D

Publicerad 2013-04-12 16:18:23 i Allmänt,

Hej idag har jag varit i skolan som var helt bra eftersom vi inte gjorde så jätte mycket. Efter skolan for jag hem och då ringde pappa och sa att vi skulle fara till stan, fasst han berättade inte varför. Vi for och så på en skooter åt mig!:D Hittade två som jag verkligen gillade en vit som var jätte fin men var inte så jätte bekväm och en svart som var väldigt bekväm. Så då bestämde jag mig för den svarta eftersom den var lite bättre kvalite och bekvämare. Måste nu bara gå på teori lektioner, som jag faktist inte ser emot. Idag så ska Heidi komma hit på kvällen alltså ganska snart:) Hoppas ni har en bra fredag kväll!:) 
 
 

Kommentarer

Postat av: fannyy :D (ariel, så du vet vem jae :D )

Publicerad 2013-04-25 19:29:17

hudan skoter ha du hitta? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är en flicka från Vasa på 13 vårar. På fritiden spelar ja gärna fotboll, lyssnar på musik, lagar mat, bakar och är med kompisar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela