livemylifeasida

Haha

Publicerad 2013-04-06 21:14:05 i Allmänt,

Idag har jag varit i skolan och hade två ganska roliga timmar:) Då jag kom hem städade jag lite och sen for jag till stan med Heidi. Jag och Heidi köpte överraskningspåsar från Glitter för 6 euro, för det stod att varje påse har värde mellan 40 och 50 euro.Då vi öppnade blev vi väldigt besvikna var bara massa med dåliga saker... hahah... Ni skulle ha sett våra minar hahahaha. Och så köpte jag en ny maskara så inget speciellt. Sen var jag hemma en liten stund tills jag for till Heidi övernatt och vi har varit till Siwa och köpt lite gott. Vi har pratat och skrattat massor:) Ha det bra<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är en flicka från Vasa på 13 vårar. På fritiden spelar ja gärna fotboll, lyssnar på musik, lagar mat, bakar och är med kompisar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela