livemylifeasida

Sommarkvällar...

Publicerad 2013-08-03 20:28:30 i Allmänt,

Hej alla fina människor! Sori att jag inte har varit så aktiv men har helt enkelt inte bara orkat. De senaste tre dagarna har jag typ städat mitt rum. Jag har städat klädskåpet, lådor och golven och allt annat plus att jag tvättat fönstren och lagt upp mina nya gardiner:) Men nu är det rent och städat i mitt rum (som det inte har varit på länge). Idag har jag varit med Heidi och fotat och sedan på kvällen for vi till abc och köpte lite smått och gott och for sedan till ruinerna för att njuta av sommarkvällen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: heidi

Publicerad 2013-08-03 20:42:52

fina bilder! :)

Postat av: Ida

Publicerad 2013-08-03 20:50:22

Jepp speciellt på dig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är en flicka från Vasa på 13 vårar. På fritiden spelar ja gärna fotboll, lyssnar på musik, lagar mat, bakar och är med kompisar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela