livemylifeasida

California 2013

Publicerad 2013-07-13 22:12:39 i Allmänt,

Tänkte visa några bilder från min resa. Här är några korta förklarningar till bilderna. Har även fått uppleva Thanksgiving, fasst det inte igentligen var thanksgiving. Har ingen bild på det:( Har fått uppleva nya saker och träffat nya människor och jag kommer att minnas denhär resan hela mitt liv. Min hostfamily var också jätte snäll och saknar även dem och deras söta hund:) 
 
Skolan (För dom som är intresserade så Zac Efron gick i denhär skolan!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pismo Beach
 
 
Mitt rum
 
 
Bio
 
 
En molnig dag på Avila Beach
 
 
Vattenpark
 
 
Stan
 
 
En vägg full med tuggummi
 
 
Akvarium
 
 
Santa Barbara
 
 
Några från min klass och en annan 
 
 
Graduation
 
 
4th of July parad
 
 
En sandslotts tävling
 
 
Hollywood
 
 
Beverly Hills
 
 
For och red på stranden
 
 
De va allt:) Vissa bilder kan vara ganska tråkiga. Men det var iallafall super rolit och längtar tillbaka:D
 

Kommentarer

Postat av: karo

Publicerad 2013-07-13 23:44:49

sidöh du ha ridi. blir ti sats på ridningen som nästa då^^

Svar: haha jo;)
Ida

Postat av: jessica

Publicerad 2013-07-29 20:16:07

neeej gud va härliga bilder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är en flicka från Vasa på 13 vårar. På fritiden spelar ja gärna fotboll, lyssnar på musik, lagar mat, bakar och är med kompisar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela