livemylifeasida

Don't Worry Be Happy

Publicerad 2013-07-15 18:07:52 i Allmänt,

Igår va vi på villan hela dagen. Mamma, pappa, fammo och faffa for och plockade blåbär medan jag satt inne och myste med en tdning i handen och choklad:) Senare så spelade jag lite golf och så åt jag mycket, som vanligt på villan. 
Idag har jag varit i GW-gallerian med mamma och pappa. Efter det for vi och hämtade Alex och sedan for vi till Amarillo och äta. Nu ska jag se på det nya avsnittet av Keeping Up with the Kardashians. Idag har det varit en bra dag!
 
På villan
 
 
 Smutsig spegel hehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är en flicka från Vasa på 13 vårar. På fritiden spelar ja gärna fotboll, lyssnar på musik, lagar mat, bakar och är med kompisar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela