livemylifeasida

:D

Publicerad 2013-05-09 15:26:10 i Allmänt,

Igår var jag övernatten hos Heidi där Linn också var. Vi åt gott, såg på ishockey skrattade och hade roligt! Idag så kom Lotta också till Heidi och så överraskade dom mig med en födelsedagspresent:) Blev jätte glad. Fick en kamera av dom, kan inte ännu heller fatta att jag har så otroligt bra kompisar<3 Tack så jätte mycket! Snart ska jag fara på träning och sedan imoron igen skola men det är ju i alla fall fredag:) Ha det bra:) Har inte ännu hunnit ta bilder med kameran så ingen bild nu men i nästa inlägg så ska jag lägga upp en bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är en flicka från Vasa på 13 vårar. På fritiden spelar ja gärna fotboll, lyssnar på musik, lagar mat, bakar och är med kompisar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela